Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Saturday, November 08, 2008

Geocaching

Hold da op jeg glemmer helt at poste på denne her blog. Jeg har vist haft for travlt, for det er jo ikke fordi der slet ikke sker noget. Men jeg gider ikke til at indhente alt det forsømte - lad mig bare starte med at berette lidt om dagen idag.


Vi passer Frederik og Oliver et par af vores venners dejlige unger. Vi startede med at hente Oliver, som er på alder med Markus og så satte vi lige Mille af hos Frederik i mellemtiden. Og så gik turen ellers ud i det ganske Langå på skattejagt. Vi kom på lidt af en gåtur - mere end 5 km har jeg målt mig frem til. Men så fandt vi altså også 3 caches - og den ene var en multicache. Dvs. vi fandt først en position, hvor vi på et skilt skulle aflæse nogle tal, som så gav os koordinaterne til skatten.


Her er lige et billede af drengene efter fundet af skat nr 2, som Oliver fandt. Det var første gang han prøvede geocaching, så det var godt han fik lov at være den der fandt en. Skatten lå gemt inde under stammen :-)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home