Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Sunday, January 20, 2008

Vægttab


Siden november har jeg forsøgt at gøre noget seriøst ved min vægt. Nu skal det være slut med de overflødige kilo. Endnu mere motiveret for det nu da jeg også skal i en brudekjole. Min kollega har introduceret mig for en side som hedder madital.dk, som er helt fantastisk til formålet. Man skal taste alt ind man spiser og så beregner programmet ud fra et ønsket vægttab hvor meget man må spise for at nå målet.




På siden er der også et forum hvor snakken en dag faldt på at lave et motivation board. Og sådan et måtte jeg da lige lave i bedste scrap stil. Se resultatet her :




2 Comments:

Blogger John Brunsborg said...

Hej Karina,

Jeg husker dig nu stadig som en slank 18-årig pige.. med lilla hår :)

Held og lykke med projektet. Regner med at du poster lidt om resultatet.

Knus
John

3:33 PM  
Blogger St.flev said...

Hej Karina

Vi glæder os møde glade og friske op til en kæmpe begivenhed ENDELIG skal I giftes :-)

Flot hjemmeside ud her har fået banket op.

Især et flot foto taget af mesterfotografen Mille "4 år" :-)

Når du nu gerne ville tabe dig, synes vi det er særdeles godt gået, at du har tabt 10 kg, ja - hvordan kan du undvære alt den gode mad og slik/kager?hehehe

Vi ses snart hos os.

Kh

Tina & St.Flev

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home