Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Thursday, July 10, 2008

Nu har jeg været ude for at købe en festkjole - det er første gang jeg har købt sådan en rigtig fest/galla-kjole og nej hvor var det dejligt at prøve de kjoler. Næsten lige så skønt som at prøve brudekjoler. Forskellen var bare at denne gang sagde den rigtige kjole vupti da jeg fik den på. Kjolen sad som var den syet specielt til mig. Jeg er vild med den. Den skjuler lige alle skavankerne og fremhæver til gengæld den talje har fået efter mit vægttab :-) Fantastisk. Det var faktisk svært at hænge den væk, da jeg lige havde den på derhjemme i går. Jeg har lyst til at bo i den hihi.



3 Comments:

Blogger Dan Sune Jæger said...

Og - Vupti! Du er meget køn at se på! Tillykke. Du er faktisk en meget flot pige at se på.

9:14 AM  
Blogger Dan Sune Jæger said...

Og - Vupti! Du er meget køn at se på! Tillykke. Du er faktisk en meget flot pige at se på.

9:18 AM  
Blogger Dan Sune Jæger said...

Jeg ved ikke lige, hvorfor mine kommentarer kommer to gange. Men det gør de åbenbart. Med ristede løg og citronsaft!

9:23 AM  

Post a Comment

<< Home