Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Friday, January 04, 2008

Jul, nytår og snart et bryllup ... eller to

Der går godt nok lang tid imellem at jeg får blogget - nu må jeg snart tage mig sammen. Vi har haft en sædvanlig travl julemåned, hvor julegaverne dog var i hus i god tid. Juleaften blev holdt hos Flemmings mor, hendes kæreste og Flemmings to søstre og deres kærester var. Vi havde inden juleaften haft lidt snak omkring rygepolitik, så heldigvis blev rygning begrænset, men til sidst på aftenen var der røg i hele lejligheden alligevel. Ikke fordi rygerne blev uhøflige, men fordi dørene stod åbne til "rygerummet", så vi som ikkerygere måtte sande at den aftale vi havde lavet altså ikke var god nok. Bedre held næste gang.

Nå men vi tænkte ikke så meget over det, da der var andre mere positive ting som overskyggede røgen. Midt i julegaveræset fik jeg en gave, som spillede Heeey baby. Den sang Flemming og jeg dansede til da vi mødtes. Da jeg pakkede op var der et billede af ham på knæ med ringe på Bryllupslunden på Himmelbjerget. Og mens jeg stadig forsøgte at læse teksten og finde ud af hvad pokker det betød var Flemming pludselig på knæ lige ved siden af mig også. WOW. Så nu skal vi giftes !!! Der er allerede fuld gang i planlægning af brylluppet, som bliver d. 13. september.

En ting som gjorde det ekstra vildt var at Flemmings bror inden julemiddagen havde ringet og fortalt at han og Helene skal giftes til sommer. Og de to brødre havde INTET fortalt til hinanden.

Nytårsaften holdt vi som de seneste to år sammen med vores gamle naboer, som kom hjem til os denne gang. Det var som altid rigtig hyggeligt. Da vi havde sendt dem hjem og selv var i nattøj fik vi et hold nye gæster. Et andet hold naboer var kommet hjem fra deres nytårsfest og kiggede forbi. De var halvfulde, så det var lettere underholdende.

1 Comments:

Blogger Dan Sune Jæger said...

Hej Karina;

Tillykke med bryllupet til efteråret. Håber det bliver en stor oplevelse for jer alle. Hils drengene.

Venlig hilsen - Dan

11:50 AM  

Post a Comment

<< Home