Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Sunday, November 25, 2007

Mille kan skrive sit navn

For vel snart en uge siden overraskede Mille mig ved at skrive sit navn fuldstændig fejlfrit. Hun sad på køkkenbordet og ville skrive på en tavle. "Jeg skriver lige mit navn" sagde hun og fortsatte "op ned op ned". Jeg tænkte nå ja M det har hun jo skrevet noget der ligner før. Men hun fortsatte "Og så en streg med en rund en" og så kom der en ordentlig klat over det "i". Så blev jeg pludselig meget interesseret og spurgte om hun også kunne det næste. Så skrev hun 2 perfekte L'er. Så troede hun godt nok hun var færdig med det, så jeg sagde til hende at hun lige manglede den med de 3 streger og så skrev hun et "E". Jeg var fuldstændig paf og meget stolt og tog billede og sagde nej og ih og åh og hvor er du dygtig og Mille har sikker uden tvivl syntes at jeg var ganske belastende.

Hun har skrevet sit navn mange gange siden, men er nu begyndt at skrive spejlvendt og baglæns og alt det man plejer at se den første tid i skrivningen. Men den første gang hun skrev Mille stod det altså helt rigtigt. :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home