Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Wednesday, August 08, 2007

Vi skal have MARSVIN !

Hey - nu blev det nu vi skulle have marsvin. Min veninde Gitte har fundet et marsvin under en container. Stakkels lille dyr. Hun har haft sedler ved alle naboer og opslag på flere steder i området og ingen reaktioner har det givet. Så nu er det tid at finde et nyt hjem til den. Gitte ville ikke selv beholde IB som hun har kaldt ham, så jeg foreslog at han da godt må flytte ind hos os. Vi har i forvejen snakket om at udvidde familien med et marsvin. Og denne her er fantastisk sød og tam. Mille var med ude og se den forleden. Den må meget gerne flytte ind hos os. Så det bliver nu. Skal lige ud og købe et bur idag tror jeg og så flytter den først ud i vores have. Nu hvor det er sommer har den det nok bedst der. Det bliver rigtig spændende.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home