Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Wednesday, November 07, 2007

Længe siden... efterårsferie mm

Nu er det snart længe siden jeg har skrevet på bloggen. Der har været generel travlhed på arbejde og hjemme.

Siden sidst har vi fået vores marsvin. Efter kort tid fandt vi ud af at marsvinet tidligere kendt som Ib havde bryster, så nu hedder hun altså Silke i stedet. Det er næsten som at ha et nyt barn. I sidste øjeblik inden vi tog på efterårsferie huskede vi også at vi jo lige skulle have afsat "barnet" til en marsvinesitter, så den kom lige på ferie hos Mette og Tonny.

Så kunne vi tage på efterårsferie til Sjælland hvor vi boede hos Ellen, Kim og Asmus i Espergærde. Det var rigtig hyggeligt. Vi tog færgen derover og køte over broen hjem. Vi havde hjemmefra planlagt en tur i Bonbonland - det blev lørdag. Fredag fandt vi på at tage i Experimentariet, så det blev to heldagsudflugter. Det var rigtig hyggeligt og sjovt for ungerne. Det var en tur med det hele. Når jeg kommer på hjemmefra kan jeg lige lægge nogle billeder på fra turen :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home