Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Thursday, February 14, 2008

Vægttab 10 kilo !!!

Så rundede vægttabet 10 kilo. Det er jo ganske fantastisk. Jeg har været ude og investere i spinningring nr 2 til at symbolisere de 10 kilos vægttab. Så er der 5 kilo til næste ring. Jeg glæder mig allerede til det hedder 15 kilo. Damen ved guldsmeden kunne kende mig fra sidst og spurgte hvordan det gik med vægttabet. Så jeg håber lidt at det er den samme næste gang :-)

Der er også noget tøj som er begyndt at hænge lidt på mig - det er helt fantastisk. Og så er der selvfølgelig bukser som dem jeg har på nu, som strammer, men de var også for længst lagt væk. Desværre har jeg ikke så meget tøj, som er lagt væk fordi det blev for lille. Så om 5 kilo mere tror jeg at jeg vil ud og forkæle mig selv med lidt tøj også.

5 Comments:

Blogger Dan Sune Jæger said...

Godt gået Karina! Det er virkeligt flot!!

10:41 PM  
Blogger Dan Sune Jæger said...

Som slank er du jo yderst vakker!

10:44 PM  
Blogger Dan Sune Jæger said...

Godt gået Karina! Det er virkeligt flot!!

10:45 PM  
Blogger Betina Olesen said...

Hejsa

Hvor er det bare flot med de 10 kilo...sådan... kender bare alt for godt det med tøjet....har kun 2 par bukser pt. men har mange par der venter bare på en 3-4 kilo, så jeg nægter at købe nye lige nu ;-)

ellers kiggede jeg lige ind, for at sige tak for svaret.

God weekend, betina

2:00 AM  
Blogger Unknown said...

Kære svigerinde
- du er for sej... og bliver bare den smukkeste brud.
Har lige fundet dine "blogs", hold da op, sikke spændende.
Glæder os til at fejre jer 13. sep.
PS. fortsat god vind med vægttabet.

9:00 AM  

Post a Comment

<< Home