Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Sunday, August 13, 2006

Ny dør

Vi har nu haft ferie, så det blev til vejfest og 5 dage i Blokhus og så hjem og feste på Lilleå marked med på slaget 12. MEN der er da også blevet tid til at kigge lidt på køkkenet. Vi har fået sat en dør i fra køkkenet ud til haven. På billederne kan man se hvordan det ser ud før og efter. Den dør skal vi nok få meget glæde af.



Nu er der kun en uge til køkkenet kommer. Jubiiii. I skrivende stund ligger Flemming på knæ (mon han øver sig til noget hi hi) nede i køkkenet og laver det sidste med el og vand. I morgen skal det hele spartles og så skal vi snart have det sidste filt på og så skal der grundes og males. Så øh - vi skal nok få tiden til at gå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home