Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Thursday, August 03, 2006

Det går fremad...

Igår blev elektrikeren færdig med elarbejdet og Flemming fik lappet de huller der var efter elarbejdet. Senere kom Mikael og spartlede væggene i køkkenet også, så det ser faktisk helt pænt ud - altså på væggene. Der skal spartles lidt efter omkring nogle af hullerne, men ellers skulle rummet snart være klar til filt på væggene. Spændende hvor mange dage af vores ferie, der kommer til at gå med at forberede køkkenet.

Nu er der kun 18 dage til køkkenfirmaet kommer og monterer køkkenet - ihhh hvor vi glæder os. Desværre kan vores køleskab og fryser først leveres engang i september. Men nu er vi bare fast besluttet på at det skal være det sæt, så vi må leve med nyt køkken og gammelt køleskab i første omgang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home