Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Friday, August 04, 2006

... og så tilbage

Ja igår gik det lidt tilbage med køkkenprojektet. Efter noget ikke særlig kyndig vejledning i Råd og Dåd havde Flemming fået noget skrammel af noget spartel til at fylde riller omkring el-ledninger og kontakter. Det blev fyldt i, men for det første ville det ikke rigtig tørre og for det andet var det begyndt at synke. Og da det i aftes stadig var lige blødt selvom der havde været varme på varmepumpen valgte vi at skrabe det hele ud igen. Idag kommer så nabo-Flemming med noget cement og sand, som ifølge flere kilder vist nok er det man bruger til den slags. Det skal bemærkes, at de nye kilder regnes for mere pålidelige end medarbejderen fra Råd og Dåd, som kan være glad for at Flemming ikke kan huske hvem det var, han snakkede med om det.

Nå ja lidt fremgang havde vi da også igår. Vi har fået hentet vores skur hos Rikke og Brian, så nu ligger der et skur i mange stykker (ufattelig mange stykker) på vores terasse og altan og venter på at vi får ryddet alt det jord som skal væk.

Nu er der ikke mange timer til ferie. Så skal der nok ske lidt i huset og forhåbentlig får vi også tid til at holde rigtig ferie nogle dage.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home