Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Thursday, July 27, 2006

Stadig nye ideer til køkkenet...

Det er utroligt som vi kan blive ved med at få ideer og finde ting som vi gerne vil have ændret på køkkenet. Igår fik Flemming tegnet op på væggen hvor de enkelte elementer skulle stå. Det gav nogle hov-oplevelser. Bl.a. fandt vi ud af at vores opvasker i højden slet ikke var ret høj. Den vil vi nu gerne have hævet med endnu en skuffe og det betyder så at det vitrine vi ellers havde hen over opvaskemaskinen skal væk fordi der ikke er plads nok.

Og så er der vores ovn og mikrobølgeovn. Den sektion er blevet lidt for høj for os nu. Til at starte med havde vi mikrobølgeovn et andet sted og der passede højden fint, men nu er det bare blevet højt, så man er helt lukket inde. Vi havde mange løsninger på banen igår, men er nok endt med et lidt større projekt, som går ud på at smide hele elementet med ovn, mikrobølgeovn og to skuffer ind i væggen. Det tager godt nok plads på Milles værelse, men det må vi finde ud af. Med tiden skal hun jo nok også ovenpå og det lille værelse bliver mit hobbyværelse - hjææælp.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home