Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Monday, July 24, 2006

Så kom vi igang i stuen...

Der sker noget i det lille hjem for tiden. I lørdags da vi havde besøg af Gitte og Christian kom vi pludselig igang med at flå tapet af. Så det endte med at Gitte og Christian kom senere hjem end planlagt. Det var vist lidt for sjovt at hærge.

Søndag fortsatte vi med tapeten. Anita, Mikael og Mark kom på besøg - Flemming skulle kigge på deres bil og så kan det ellers nok være at det gik helt amok med at tage tapet ned. Til sidst måtte vi i en fart rydde stuen også. Mikael hjalp med at slæbe nogle tunge møbler ned i garagen og stuen blev hurtigt tømt, så vi også kunne fjerne tapet der. Så lige nu ligger både køkken og stue i ruiner. Vi mangler ganske lidt tapet og i aften kommer Mikael igen, for ham og Flemming blev enige om at når alt nu var ude og lister pillet af kunne man lige så godt lige ludbehandle loftet også.

1 Comments:

Blogger IM Jakobsen said...

Lyder godt at I sådan er kommet igang. I må være spændte på hvordan alt det planlagte kommer til at tage sig ud i virkeligheden.

Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at se køkkenet og da også til at smage om så kagerne er blevet bedre (det bliver skisme svært ;-).

12:18 PM  

Post a Comment

<< Home