Livets gang på Savværksvej

Her vil du kunne læse lidt om hvad der sker i vores familie på Savværksvej.

My Photo
Name:

Jeg er 41 år og mor til 3½ - dvs. 2 sønner, en datter og en bonussøn. I min sparsomme fritid nyder jeg at scrappe og håber at jeg med tiden får lavet en masse sider, som samler en masse gode minder. Jeg er også begyndt at lave kager, som bliver pyntet med fondant. Og desuden interesserer jeg mig for fotografering og geocaching - to ting der heldigvis kan kombineres. Men jeg kunne nu stadig godt bruge mere TID.

Tuesday, August 22, 2006

Så langt så godt


Så kom køkkenmanden igang med at sætte køkken op. Begge sokler er samlet og det skulle efter sigende være det værste. De fleste af elementerne er stillet på deres respektive pladser, men dog ikke fastgjort, da der først skal sættes spots i. Men de er sat op så køkkenmanden lige kan vurdere hvor spotsene skal sidde. Siden billedet her har vi fået savet et hul i væggen ind til Milles værelse til elementet med ovn og mikroovn. Det bliver rigtig godt at få det på plads også.

Spændende hvor langt projektet kommer idag. Hvidevarerne skulle gerne komme idag - lige med undtagelse af vores køl og frys, som stadig står i Tyskland og venter på en godkendelse.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home